Romantikus doboz párizsi stílusban

Nekünk megmarad Párizs.

(Rick)

Szerintem nem vagyok egyedül azzal, hogy Párizsról mindig a romantika, az elegancia és az örökérvényűség jut eszembe először. E gondolat nyomán alkottam meg ezt a szép dobozkát, aminek elkészítéséhez kartonázs technikát alkalmaztam. Ha kíváncsi lettél, mindenképpen kattints a tovább gombra.

17841830_1281189218594877_4996911_n.jpg

Kellékek:

  • 28x23 cm-es natúr fa doboz
  • homokszínű lágy hobbifesték
  • sötét rózsaszín/fukszia bortni
  • Párizs mintázatú vászon
  • matt lakk
  • fa Párizs felirat
  • töltőanyag (pl. vatta)

Elkészítés:

2_4.jpg

Először szétszereltem a dobozt, a fém alkatrészeket pedig félretettem. Az éleket megcsiszoltam, és két rétegben lefestettem a dobozt kívül-belül. Ezután elkészítettem a párnás tetőt: a doboz tetejével megegyező méretű (28x23 cm-es) darabot levágtam egy erős kartonból, majd a mintás vászonból is, itt azonban minden oldalán 2 cm-es ráhagyással. A kartonlapra ráhelyeztem a méretre vágott töltőanyagot, majd bevontam a vászonnal, és ragasztóval rögzítettem először a kartonhoz, majd pedig a doboz tetejére.

1_6.jpg

Körben a doboz és a párnás tető találkozását valamint a doboz alsó részét is bortnival tettem mutatóssá. Egy fából készült Paris feliratot lefestettem a doboz színével megegyezőre, és felragasztottam az egyik sarokba. A festett részeket lelakkoztam, végül összeszereltem a dobozt. Et voilà! :)

17841883_1281487281898404_878905889_n.jpg

Ti szeretitek ezeket a kis pufidobozokat?

Jó alkotást,

Julcsi