Nyuszivárás - Készüljön minden évben valami saját kezűleg!

Már tavaly is szemezgettem a tojástartóból készülő húsvéti dekorációkkal, de nem éreztem késztetést, hogy alkossak egyet magamnak. Nem így idén! Totálisan rákattantam, egyszerűbb, mint gondoltam, és szerintem elképesztően cuki lett. Semmit nem vásároltam hozzá külön, csak az itthon lévő apróságokból állítottam össze a kompozíciót, így még költséggel sem járt. Kell ennél több? ;)

1_4.jpg

Így készült:

01_6.jpgEgy tojástartó tetejét és oldalát levágtam. Kikevertem egy búzakék árnyalatot hobbifestékekből, amivel hanyagul lefestettem egy rétegben a használni kívánt, alsó részt oly módon, hogy helyenként bukkanjon elő a tartó eredeti színe, azaz nem fedtem el teljesen a festékkel. Miután megszáradt, elhelyeztem benne gyakorlatilag mindenféle tavaszi, húsvéti hangulatú apróságot, amit csak találtam otthon. Így például habszivacs bogyós ágakat, selyemvirágokat, fa bocit, tyúkot, pillangókat, hungarocell tojásokat, papír fűimitációt, porcelán nyuszit, fagombot, színes szívószál darabkákat stb. Ahova nem került műfű, ott pogácsaszaggatóval méretre szabott tűzőhabot helyeztem el, és ebbe tűztem a dekorációs elemeket. Ezzel el is készült a húsvéti asztali díszt, melynek részleteit inkább fotókon mutatom meg ezúttal:

3_2.jpg

7.jpg

2_2.jpg

8.jpg

5.jpg

4_1.jpg

Ugye kedvet kaptatok hozzá? ;) Jó alkotást,

 Julcsi