Őszcsalogató fácska - Várjuk együtt a kánikula végét! :)

Azzal a gondolattal álltam ma neki saját részre alkotni, hogy remélem, mindenki kiélvezte a kánikulát, eleget strandolt, nyaralt, és velem együtt járja az ősztáncot. Én csalogatnám már rendületlenül a hűvös időt, a lengedező szellőt, szóval gyere, ősz! Én már várlak!

img_20170815_151426.jpg

Ha vannak alapvető kreatív kellékeid otthon, akkor nem is kell semmi különösebbet beszerezned, de ha nincsenek, akkor is nagyon egyszerű dolgod lesz a hozzávalókkal, ugyanis minden könnyedén fellelhető még az Óperenciás-tengeren innen. Szükséged lesz tehát a következőkre:

  • kis virágcserép
  • barna akrilfesték
  • fényes lakk
  • hungarocell tábla
  • mohalabda (helyettesíthető hungarocell golyóval)
  • vékonyabb faágak
  • tobozok és apró termések, virágbetűzők
  • ragasztópisztoly és ecset

Így készítheted el:

kollazs.jpg

Kerámiából öntöttem egy kis cserepet, amit körberajzoltam egy hungarocell táblán, és ennek mentén kivágtam egy megfelelő méretű darabot. A tálka földbarna színt és fényes lakkot kapott. Ha te nem akarsz a kerámiöntéssel bajlódni, akkor egy agyagcserepet fess és lakkozz le, ezután ragaszd be a hungarocellt.

A következő lépésben két gallyat tűzz ebbe bele és ragasztóval is rögzítsd őket, mivel meg kell tartaniuk majd a termések súlyát. A mohalabdát ragaszd körbe tobozokkal, a tobozok közti rést pedig apróbb termésekkel, szárított virágokkal töltsd ki. Hagyj ki egy kis helyet a két faágnak, ahová nem teszel semmit, és itt ragaszd össze a lombot a törzzsel.

Utolsó lépésben a hungarocell eltakarása következik, amihez szintén terméseket, háncsot, fadarabokat, gombabetűzőket használj, így tényleg egy kis őszi természet fog megelevenedni a cserépben. Végezetül távolítsd el a felesleges ragasztót.

img_20170815_151433.jpg

img_20170815_151455.jpg

Nálam egy őszi gyertya és egy hamvas tök kíséretében fogja várni az őszt nemsoká.

Ha tetszett az ötlet, oszd meg másokkal is!

Jó alkotást,

Julcsi