Zuhanyfüggöny-gyűrűk újratöltve

A kelleténél több fülbevalód van (persze ilyen nincs), és gondot jelent a tárolásuk? Szeretnéd átlátható módon tartani az ékszereidet, hogy a reggeli rohanásban egy szempillantás alatt megtaláld a szettedhez megfelelő darabot? Esetleg kifogytál a helyből a pipereasztalodon? Ha bármelyik kérdésre igennel válaszoltál, akkor feltétlenül olvass tovább, mert egy hipp-hopp elkészíthető, költségkímélő és mutatós megoldást tartogat számodra ez a bejegyzés! ;)

17204238_1252354861478313_635091852_n.jpg

Először is leszögezem: osztozom a problémádban, de a helyzet nem reménytelen. Én reggelente a fürdőszobában szoktam készülődni, és mivel mindezt hangtalanul illik megoldanom, nagyjáb17197999_1252355011478298_1029951463_n.jpgól abban a helyiségben koncentrálódik minden, amire indulás előtt szükségem lehet - a szobainasra kikészített ruháimtól kezdve egészen a kávéscsészéig. Valahogy az ékszereimet viszont sosem válogatom előre össze, így mindig gondot jelent, hogy ne feledkezzem meg a tökéletes darabról, hiszen javarészt fiókos tárolókban, több, kisebb dobozkában rejtegetem őket. A szekrényekben, polcokon ráadásul elfogyott a hely, tehát már csak a falon lehet terjeszkedni. Erre a kaotikus állapotra kerestem ma megoldást, és így született meg ez a falra akasztható, csinos kis fülbevaló tartó. Csak ránézek, és rögtön látom a választékot (egy részét, ami ráfért, de gondolkozom a fal teljes szélességét befedő, monumentális változaton, ja nem), így nagyon praktikus darab. De térjünk is rá, miből és hogyan készült.

12 pár fülbevaló tárolásához szükséges kellékek:

  • 12 db zuhanyfüggöny-tartó gyűrű17238039_1252355378144928_514244030_n.jpg
  • 20 cm hosszú papír/műanyagrúd (konyhai törlők tartóját mindig érdemes elrakni)
  • kötőfonal
  • ragasztópisztoly
  • 12 db hurkos szerelőpálca
  • gyöngyök

 

Így készült:

01_2.jpgA gyűrűket a széthajtható résznél megragasztottam, és ezzel a művelettel rögtön a fonal egyik végét is hozzáerősítettem a karikához. Elkezdtem körbetekerni, és amikor a ragasztáshoz értem, áthúztam a karika körül a fonalat, majd rögzítettem. Az áthúzott fonalra lehet majd felakasztani a fülbevalót, így érdemes ezt a lehető legmagasabb pontra tenni, mivel az ékszernek ez alatt kell majd a hely, hogy szabadon lóghasson. Minél vastagabb fonalat használsz, annál hamarabb körbeérsz vele a gyűrűn. Az általam használt gyűrűk hosszanti átmérője 6 cm, melyeknek körbetekeréséhez egyenként kb. 165 cm hosszúságú fonaldarabra volt szükségem.

Miután elkészültem az összes darabbal, a papírrudat is körbetekertem, illetve egy kisebb darabot átlósan is rögzítettem rajta, melyre köztes fémgyöngyöket fűztem dekorációs célból. A gyöngyöket egyesével odaragasztottam, hogy ne csúszkáljanak el. Átvezettem a rúd belsejében az akasztónak szánt fonaldarabot, végére szintén egy gyöngy és egy dupla csomó került. A fonalból két kisebb pompont készítettem, melyekkel a rúd két végét lezártam. Végül szerelőpálcára fűztem három gyöngyöt, és a pálca két végén hurkot hajlítottam, amikkel egymáshoz fogattam a karikákat, ill. a legfelső sort a rúdhoz. Most következett a munka legjobb része: felakasztottam a tárolót és megtöltöttem a fülbevalókkal. :)

Ha hasznosnak találtad az ötletet, jelezd nekem kedveléssel vagy kommentben.

17198138_1252354958144970_587115728_n-horz.jpg

Szeretettel,

Julcsi