Köszöntő

Nehéz év volt 2016. Örülök, hogy végre elbúcsúzom tőle, de könnyen lehet, hogy pár év múlva másként fogok visszatekinteni rá. Eldöntöttem, hogy tanulok az idén elkövetett hibáimból, és az első lecke, hogy nem lehet céltalanul nekivágni egy évnek. Ez az év rádöbbentett arra, hogy nem az én utamat járom. Hogy elég idős vagyok ahhoz, hogy megpróbáljam azt csinálni a munkámban és a privát életemben egyaránt, amit élvezek, ami lelkesít és ami folyamatosan ellát célokkal, tervekkel. Ma nemcsak ettől az évtől búcsúzom, hanem a tétlenségtől és a megtorpanástól is. Tárt karokkal várom az új évet, és azt, hogy végre nekifogjak a bennem rejlő lehetőségek kiaknázásához. Elég nagy álmokat szövögetek 2017-re, nagy motivációval és lendülettel vérteztem fel magam, és izgatottan állok a változás kapujában. Ha kíváncsi vagy, hogyan járom az én utamat, akkor tarts velem, mert szeretném megmutatni.

A kreativitás akkor jön létre, amikor az álmodozó találkozik a cselekvővel.

(J. W. Shenk)

Legyen 2017 a találkozás éve! ;)

Szeretettel,

Julcsi