Eljött az én időm - A Kerekecske Gombocska történet

Talán észrevetted, hogy májusban alacsonyabb aktivitás mellett működött a blog, és ennek oka egy - számomra - nagy dolog előkészítésével, utolsó simításaival kapcsolatos feladat volt, így minden energiámat arra összpontosítottam. Ha kíváncsi vagy eddigi legnagyobb alkotásom részleteire, kattints a tovább gombra.

befunky_collageszurke.jpg

Változásra volt szükségem

 

A blog tavaly december 30-án indult egy köszöntő poszttal. (Ha még nem olvastad, ide kattintva megteheted.) Abban a bejegyzésben már előrevetítettem, hogy nagy terveim vannak a 2017-es évre, és hogy végre nemcsak álmodozni fogok, hanem cselekedni is.

Az elképzelés

 

A kreatív projektek már sok-sok éve a szabadidőm eltöltésének szerves részei voltak - sosem fogytam ki az ötletekből, mindig kerestem az újszerű és praktikus megoldásokat és az egyediséget. Büszke voltam arra, hogy az otthonomat olyan tárgyak csinosítják, amik másokét biztosan nem.

Tavaly ősz végén egyszer csak elkezdett járni a fejemben egy régi gyerekmondóka:

Kerekecske, dombocska,
Itt szalad a nyulacska!
Erre megyen, itt megáll,
Itt egy körutat csinál.
Ide búvik, ide be:
Kicsi gyermek keblibe.

Csak nem akart kimenni a fejemből, de pár nap múlva már nem is foglalkoztam vele. Ám decemberben, egy családi ebéd alkalmával, mikor a munkahelyváltással kapcsolatos gondolataimnak adtam hangot, támadt az ötlet, hogy mi lenne, ha megpróbálnék azzal foglalkozni, amit szeretek: a kézműveskedéssel. Azaz megteremteni azt a valóságot, amiben a hobbim a munkámmá válik. Ha hiszed, ha nem, ebben a pillanatban értelmet nyert a "Kerekecske, dombocska" mondóka zümmögése a fejemben, és egyúttal létrejött a Kerekecske Gombocska Kézműves Webáruház ötlete.

page_4.jpg

A kezdetek

 

Az ötletet tett követte: egy fagyos, januári napon felmondtam a korábbi munkahelyemen és elhatároztam, hogy a saját céljaimért fogok dolgozni. Elindult a nagy tervezgetés, a célok, mérföldkövek kitűzése és annak végiggondolása, hogy miképpen szeretném valóra váltani az álmomat.

Februárban kezdődött el az érdemi munka, és május végéig folyamatosan dolgoztam mind az árukészleten, mind a Facebook-os megjelenésen, mind a vállalkozás indításának gyakorlati feladatain. Közben átmentem az optimizmus és a bizonytalanság talán minden fázisán - volt, hogy nagyon hittem az álmomban, máskor feltettem magamnak a kérdést: hogy is gondoltad ezt? Ám végül a kétségeken túlléptem, és a kemény harcból az álmodozó és cselekvő került ki győztesen: június elsején megnyílt a webes boltom 85 kézműves termékkel.kerekecskeszinespng.png

A megvalósítás még csak most következik

 

Az elmúlt négy hónap kemény időszak volt, de egyben egy olyan tanulási folyamat, amiért - úgy érzem - már megérte és ami természetesen még korántsem zárult le: folyamatosan dolgozom új termékeken, kísérletezem új technikákkal és alapanyagokkal. A türelem, a kivárás sosem volt erősségem, de nemcsak a mögöttem, hanem az előttem álló időszak is részben erről szól,  hiszen a neheze még hátravan: a sikerhez nem elég szép tárgyakat alkotni - még akkor sem, ha a vásárló többnyire csupán ennyit lát a munkámból.

A webáruház

nevtelen_2.jpgAz online üzletem jelenleg a Facebook-on üzemel, és itt érheted el. A termékek között találsz különböző stílusú ékszereket, fából, üvegből, textilből, ill. többféle modellező anyagból (beton, gyurma, kerámia) készült használati tárgyakat, lakásdekorációkat. Az összes albumra kattintva tekintheted meg a teljes választékot. Még idei terveim között szerepel, hogy a bolt átköltözik egy kényelmesebb és könnyebben kezelhető felületre.

A filozófiám

 

Minden darab, amit készítek, más és más, azaz nincs két egyforma termék a kínálatomban. Ezzel a célom azt biztosítani, hogy a vásárlóim egyedi termékekkel gazdagodnak, melyekkel egyedivé tehetik öltözködésüket, lakásukat vagy tömegtermék helyett valami különlegeset ajándékozhatnak.

Remélem, felkeltettem érdeklődésedet a webáruházzal kapcsolatban is, és benézel. Ha tetszenek a termékeim, kérlek, segítsd vállalkozásom fejlődését egy megosztással.

Köszönöm, hogy elolvastad a bemutatkozásomat. Szép napot kíván:

a vállalkozó kedvű Julcsi