Dekorációs ötletek kávéscsészével

A ragyogó hétvégi időjárás meghozta a kedvemet egy kis tavaszváráshoz, és úgy döntöttem, hogy kávéscsészéből készítek valami hangulatos lakásdekorációt. Ha kíváncsi vagy, hogy készült, kattints a tovább gombra.

111.jpg

Kellékek:

  • 2 db különböző kávéscsésze16522698_1227672890613177_994662318_n.jpg
  • gyertyaviasz és -kanóc
  • porcelán- vagy akrilfesték
  • méhsejt fólia
  • gyöngytoll
  • szalvéta
  • dekupázs ragasztólakk
  • parafa poháralátét
  • tortacsipke
  • selyemvirág
  • tőzőhab/oázis

Elkészítés:

Elsőként a poháralátétet lefestettem két rétegben fehér akrilfestékkel. Ezután a kisebbik csészére virágmintás szalvétát ragasztottam dekupázs technikával, az éleket pedig szivacsecsettel tompítottam, ehheppp.jpgz felváltva használtam a korall és a fehér festéket. A csésze teljes külső felületét befestettem ugyanígy. Gyertyaviaszt olvasztottam, beleöntöttem a csészébe, és elhelyeztem benne a kanócot, amit két hurkapálca segítségével támasztottam ki a viasz dermedéséig. A poháralátétet körben barackszínű gyöngy-tollal díszítettem.

A másik csészére átlósan méhsejt fóliát helyeztem sablonnak, és szivacsecsettel, finom, ütögető mozdulatokkal megfestettem a pöttyöket, amik találkozását gyöngytollal emeltem ki. Tűzőhabból egy megfelelő méretű darabot vágtam, beletettem a csészébe, és betűztem a virágokat. A kis csészét a poháralátétre, a nagyobbat pedig egy tortacsipkére helyeztem el.

110.jpg

Szerintem nagyon aranyosak lettek. :) Jó alkotást,

Julcsi