Romantikus tároló befőttes üvegből

Ennek a bejegyzésnek két célja van. Egyrészt szeretnék megmutatni egy apró ötletet, amivel újrahasznosítottam néhány, a kamrapolcon kallódó befőttes üveget, és szerintem elég menők lettek. Annak, aki hozzám hasonlóan gyűjtögető életmódot folytat és nem szeret hibátlan tárgyakat elpazarolni, biztosan minden hozzávaló meglesz otthon. A másik célom pedig fellázadni ezzel a poszttal a nagy konzervdoboz-őrület ellen, mert bár hálás kis holmi, méltatlanul letaszította a trónról a befőttes üvegeket. Pedig nézzétek, milyen cukik tudnak lenni! ;)

15870737_1197193523661114_1538878083_n.jpg

uuuuuu.jpg

Kellékek:

  • befőttes üveg
  • dekorszalag
  • kenderzsinór
  • szalvéta
  • akrilfesték
  • dekupázs ragasztólakk
  • natúr szívek
  • tű, cérna, olló, ecset
  • ragasztó

Nekem könnyű dolgom volt, mert mézes üvegekkel alkottam, ha a csemegeuborkás ürült ki, kicsit többet kell dolgozni a szagtalanításon, de ne adjátok fel! A címkék eltávolítása után az egész üveget lekentem dekupázsragasztóval, majd ráillesztettem a kiválasztott szalvéta legfelső rétegét. Az üveg alját úgy lehet szépen eldolgozni, ha a lelógó részeket kétujjnyi csíkokra vágjátok fel, és egyesével szépen behajtogatjátok őket. A szalvétára is került egy réteg ragasztó, majd a kupakokat és a fából készült szíveket akrilfestékkel lefestettem. Az üveg nyakát először szaténszalaggal tekertem körbe, majd natúr kenderzsinórral, amivel egyúttal rögzítettem a masnikat és a szíveket is. Egy-egy pötty a ragasztópisztolyból és szépen a helyükön maradnak. Íme a végeredmény:

15871365_1197193606994439_1578758606_n_2.jpg

A felhasználás módja gyakorlatilag bármi lehet, én piperetárolóvá avattam őket, így a tetőkre nincs szükségem, de gondoltam, szemléltetésképpen megmutatom, mert bonbonok vagy egyéb apró tárgyak is kerülhetnek bele, amiket esetleg le szeretnénk zárni, sőt nedves ronggyal bátran tisztíthatók is. :)

3.jpg

 Jó alkotást! :)

Julcsi