Praktikus holmik hűtőre, dekortapasszal

Aki kis lakásban él, valószínűleg szeret minden felületet kihasználni. Akinek kis lakásban nagy hűtője van, tudja, hogy a mágnes jó barát. :) Ha magadra ismertél az előzőekben, akkor ez a poszt Neked szól, ugyanis mágneses post it- és teafilter-tárolót fogunk készíteni. Kalandra fel!

15934061_1200121650034968_1221854648_o_1.jpg

Post it-tároló

10.jpg

15942961_1200104566703343_2089168880_o_1.jpg

Az első ötletemet egy mágneses bevásárló lista újrahasznosítása adta, mivel a noteszlapok elfogytak róla, és haszontalanná vált. A karton felső, mintás rétegét leválasz-tottam (ez kihagyható, ha nem átlátszó szalaggal dolgo-zunk), az alatta lévő részt pedig dekortapaszokkal befedtem. Elhelyeztem rajta a post it-eket és jelölőket, majd ragasztóval rögzítettem.

Ha nem hűtőre, hanem pl. parafatáblára szeretnénk tenni, akkor a mágneseket távolítsuk el, és ragasszunk akasztót a tetejére.

Teafilter-tároló

15935864_1200100546703745_1509347063_n.jpgA második ötletet ugyanígy el lehet készíteni, viszont nekem nem volt több alapom, ezért összeraktam egyet. Erős kartonból levágtam egy megfelelő méretű darabot, majd szintén dekortapaszokkal vontam be, a hátuljára pedig három mágnesszalagot ragasztottam. 

A teafilter tartókat lágyabb kartonpapírból készítettem el. A sablon alapján kivágtam, a szaggatott vonal mentén behajtottam a széleket.

nevtelen.jpg

Genotherm tasakból vágtam két db 6x3 cm-es darabot, és hímzőfonallal rögzítettem a karton megfelelő részére. Ezután felragasztottam a kis tartókat az alapra, a négy sarkát pedig selyemvirágokkal díszítettem. Ezután már csak a címkéket és a teákat kellett elhelyezni a tasakokban, és el is készültem.

02.jpg

Mindkét ötlet tetszés szerinti méretben kivitelezhető, hipp-hopp megvan és nagyon praktikus. Remélem, tetszett, és ki fogjátok próbálni!

Szeretettel,

Julcsi